idag är jag trött, idag har jag ont

Idag är jag trött och har lite ont här och där, men så det ska vara efter en fotbollscup o två innebandymatcher.

Gårdagen började lite konstigt, kom inte av parkering vid hallen hemma i Billingen pga snön....Så det tog lite tid att komma upp till Skoghall, men vi kom dit, jag var med i alla tre perioderna, och vi kämpade på bra, men det blev ändå 7-5 till de andra, det var lite segt men men. Sen åkte vi mot vandrarhemmet i Karlskoga, där vi lagade tacos, tjatade och kollade på tv, blev en lagom sängtid med. Men upp ganska så tidigt idag, eller ja, tidigt för att vara mig iaf ;) Åt frukost och sen var det iväg till nästa match. Även idag så kom vi inte från parkeringen, eller det var en backe, brevid parkeringen vi inte kom upp i, men efter ett tag så backades bilen upp och vi kunde åka iväg. Matchen mot Karlskoga gick bättre, jag var med dock inte lika mycket som igår, men jag var med en hel del så jag klagar inte :) Vi vann med, även om det var en sunk hall med sunk omklädningsrum och sunkdommare så vann vi och det är aldrig fel, blev 5-3 till oss :)
Så nu ska jag nog sova, är sååå trött efter en slitsam med rolig helg :)

Kommentarer
Postat av: Maria

kom iväg så sent från jobbet så hann inte ;) Lördagen va lugn hände inte så mycket. Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback