jobb o fotboll, det är min tisdag det

Jobb idag, var tröttare när jag gick upp idag än vad jag var när jag gick upp igår, får se hur det är imorgon ;)
Var mycket att göra på jobbet idag med, inte många lediga stunder precis, men alla kan inte ha ett glassigt jobb där man bara sitter ner på en stol hela dagen ;) Men de gick bra, ju mer man har o göra, desto fortare går ju dagen, eller hur? Så idag har jag plastat som fan, blir likadant i morgon med skulle jag tro.
Tränat fotboll idag, var bara 5 st kämpar där, men shit va roligt det var. Sista kvarten typ gick jag på ren glädje, oh vad jag älskar att spela fotboll :)
Nu blir det duschen sen soova.

Just de, är det bara min msn som inte fungerar? :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Msn krånglar, dock kan man loggas in om man har tur med det är typ ingen online, så det är mer än din msn !

2008-02-26 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback