nu finns det inte längre några böcker på biblioteket, jenny har varit där...

Efter lite middag så åkte jag o Jenny till storstan, där vi besökte biblioteket, var för övrigt värsta SP-återförening, vi träffade ju Sandra o Elin G, trevligt. Inne på biblioteket tog Jenny fram sin bok-lista, och det var en lista..Vi var väl där i typ en timme och letade böcker, Jenny hittade en hel del, men ändå inte alla hon ville ha. Men hennes "kvitto" eller vad man nu ska kalla det, det papperet man får med alla böcker man lånat, var hur lång som helst...
Så nu finns det inte många böcker kvar ;)
Sen var de en tripp till Konsum, äntligen har jag skickat in min kamera, inte en dag försent..
Sen var det Little Britain, underbart. O sist var det fotbollsträning och nu sitter jag här...

Kommentarer
Postat av: Jenny alias bokmal

Tjabba;)

Tack för igår. Det var mkt trevligt!!
Jag hoppas på en repris framåt våren:)

2008-02-13 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback