helgen som nalkas

Blir en rolig helg :)

Fredag:
Ska åka, blev bestämt nu, med Fii till Amandas nya hemstad, nämligen Trollhättan. Vi ska gå runt i stan o shoppa tror jag, dock blir det fönstershopping för mig. Så där ska jag vara så gott som hela dagen, sen ska jag hem o slinga min mors hår.

Lördag:
Heldag i huvudstaden. Ska hälsa på kusinen o hennes familj, ska bli mycket skoj :) Sen ska nog kusinbarnen med till vackra Dalsland sen :)

Söndag:
Sova antar jag, blir en lång, men rolig helg ;)

 

Kommentarer
Postat av: Soffiiproopp

Nej det blev ingen fönster shopping med kusinerna! Du valde bandy istället! :( *Snyft* Fast du får ta chansen när du får den! Lycka till imorgon billingens rihanna ;)Hör av dig om resultatet!

2008-01-10 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback