hur jag firade in det nya året

Hade en mycket trevlig nyårsafton i Trollhättan hos Amanda o Erik. Jag åkte ner med Jenny, Joel o Louise.
När vi var framme kollade jag in lägenheten, som var väldigt fin, sen så stod jag o lockade håret på Louise, under tiden kom det fler folk, några nya människor och några inte riktigt så nya, trevliga var de allihopa i alla fall så :)
Efter ca hundra år så var jag klar med Louise's hår, och det första hon gör är att springa in i badrummet och blöter ner hela håret....hon trivdes inte i lockar sa hon, så fram till kl 12 gav jag henne onda blickar.
Vi åt middag, en mycket god middag, fläskfilé och potatisgratäng, och jag åt faktiskt av potatisgratängen. Sen efterrätt var det tårta o godis.
Sen satt vi och tjatade, skrattade, drack och spelade spel. Mycket roligt.
När klockan närmade sig 12 så fick vi ut på stan och kollade på fyrverkerier
Sedan gick vi hem till Amanda o Erik igen för att tjata och skratta lite mer. Sedan var det läggdags, men kunde inte sova pga X-antal anledningar ;) Fick mig väl ca 2 timmarssömn, men så det ska vara på nyårsafton, det ska kännas dagen efter att det är ett nytt år, och det gjorde det, var sååå trött, men det vart det som sagt värt.
Åkte hem efter Ronja Röverdotter och en pizza.

Hade en undertbart trevlig nyårsafton!!!
image429
Fler bilder kommer senare, så länge visar jag o Amanda
upp våra nyårsminer


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! hallå! detta är inte Louise men ville bara påpeka att hon inte alls var så otrevlig som texten antyder. Lockarna var kvar, bara inte lika hmm stora:D

2008-01-08 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback