lördag, blev en oplanerad utgång

I lördags så fick jag förfrågan om jag kunde vara chaufför till HC, och eftersom jag inte gjorde så mycket så kunde jag ju göra det. Fick med mig Sofia som resesällskap, och vi åkte vid 10 tiden. Var framme vid halv 11, var inte någon kö alls, så jag o sofia funderade på att gå in om det inte var för dyrt, och det var det inte, men fick ändå inträdet betalt av Mia o Erica, jättesnällt :) Så satt vi inne på hc och tjatade med lite folk, mest med Niklas o Henrik. Trevligt var det. Skrattade en hel del den kvällen kan jag ju säga. Och Niklas fick till och med upp mig på dansgolvet, jag som aldrig dansar utan alkohol i kroppen, men nu gjorde jag det för min barndomskompis :) Sen efter stängning var det pizza och sen hemfärd. Var hemma vid halv 4 efter en spontan utgång, men roligt som fasen var det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback