en rätt så lugn dag

Idag har jag gjort minsta möjliga, sett på tv, lyssnat på musik, suttit vid datorn och sett lite mer på tv, detta var vad jag gjorde fram till kl 18 typ, då jag körde mamma, pappa, Kristin och Odd till Bluesfestivalen i Åmål. Åkte sedan hem igen, vräkte pizza och kollade på Dreamgirls och Flight of the Conchords. För att sedan se lite på John Tucker must die och efter det så hämtade jag dem hos min moster, och nu är de här på "efterfest" de spelas norskmusik, så jag har gömt mig i mitt rum ;)
Ska nog sätta på en film nu, en såndär high-school film vill jag se, har inte så många sådana, så de får bli American Pie 5 som jag kom på att vi hade föra några dagar sedan. Lägger även upp Lisebergs bilderna senare idag :P

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godnatt:). Hoppas du får en bra dag imorrn=). BTW, fin blogg(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback