helgen

Fredag
Hela dagen spenderades mestadels i Bfors med Emelie och Daniel.

På kvällen så fick ju Emelie med mig ut på fest och det blev lite mer festligt än jag först trodde ;)

Först var det ju lite föfest hos E och D, satt på deras uteplats och lyssnade på bra musik för att sedan bege oss ner mot centrum och Kicki's Café. Där hände det en hel del, var mycket folk, träffade mycket roligt folk, jag och E fick en ny vän, hon pratade på ett påhittat språk lät de som (var nog en form av norska), roligt var det iaf :P
Vi var på taket, vi var inne, vi var i baren, vi var ute, vi satt på stenmur, vi satt på bänk, vi hörde på ett liveband, vi skrattade, skrek och hade det allmänt trevligt =)
Var en hel del folk utanför Kicki's, på torget, trodde inte att de skulle vara så mycket folk, men det är ju aldrig fel det.
Var inte ute allt för länge, åkte hem vid halv 2 efter jag tjatat hål i örat på de allra flesta, inte allra minst på min chaufför ;)

Lördag
Var inte allt för pigg, men upp ska man och de var sjukt varmt på dagen. Men åkte upp till Bfors med mamma och pappa, hämtade min väska hos Emelie (min plan b var att sova där om jag inte kunde ta mig hem) efter turen till Bfors så kom Jenny hem till mig, vi åt tacos och sedan så gjorde vi oss iordning för Sofias 20 års kalas. De började så klart regna när kalaset skulle börja, men de var mycket trevligt ändå. De bjöds på god mat och dricka, jag höll mig till den barnvänliga bålen eftersom jag körde. Efter ett tag så blev det prat på utgång till Laxarby och vi fick även med oss Josse, så det var alltså, jag, Sofia, Jenny och Josse som skulle ut och göra Laxarby osäkert. Hade en liten förfest hemma hos mig och när vi kom iväg till Laxarby upptäckte vi att de bara var vi där och ca 6 personer till, inte så roligt tänkte vi och hittade Erland och min bror som skulle till Hc, och dem fick vi åka med, så det blev utgång, men i Åmål, och det är ju inte helt fel det heller. Så var några timmar på HC, där alla i min omgivning fick lite små udda namn, men det är så de ska vara ;)
Kom hem lite sent och då var man trött trött.

Söndag
Jenny har vart här hela dagen nästan, iaf fram till klockan 17. Vi har inte gjort allt för mycket precis :P
Efter att Jenny åkt hem så gjorde jag inte speciellt mycket då heller....Mamma fick jordgubbar av mormor och sådant säger man inte nej till precis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback