hot klädsel idag ;)

Idag är jag über-het i mina otroligt snygga fotbollskläder, valde dem med omsorg, temat är blåvitt, kör med blåvit IFK tröja, blåa shorts och vita strumpor och skorna, nja de är väl de som stör mig, även om de är lite blåa och lite vita så är de mestadels gråa, men skitsam. Snygg som få är jag, eller, iaf kläderna ;)

Så nu väntar jag på Jenny som är lite sen, vilken chock ;) sen bär de av mot Långed. Där jag, mina lurviga ben och mina heta kläder spela fotboll, skoj skoj. Får hoppas att solen har fått bort alla knott, för nu har jag inte vart på ekhagsvallen på länge, har ju nästan fått bort alla knott bett nu, och jag behöver inte ha några nya...

Nu ska jag ut på trappan och hålla utkik efter Jenny och henns nya vän Gun-Britt, tror de var så hon hette... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback