kluven...

Jag har funderat den senaste månaden på hur jag ska göra till hösten, har kommit fram till att jag ska plugga i alla fall, men de stora frågorna är vad och var...

Jag vet ju inte vart jag kommer in eller så, men det står mellan Kalmar (music & event management) och Karlstad (lärare och media och kommunikation), fast om det blir Karlstad kommer det nog att bli lärare.

Jag tog Kalmar som mitt första val, för att det var det jag helst ville läsa i april, men nu börjar jag ändra mig tror jag, vet inte längre vad jag vill, och detta är lagom krångligt eftersom man snart får reda på vart man kommer in. Eller det kanske blir lättare att välja (om jag ens behöver välja) skola.

Jag vill välja Kalmar samtidigt som jag vill välja Karlstad...

Jag har en otroligt massa tankar kring detta just nu, men orkar inte skriva upp dem, men som sagt, jag kanske inte ens behöver välja, jag tror nämligen att det är rätt svårt att komma in i Kalmar, men det lär märkas vart jag kommer in och vart jag väljer att gå....

Ja jag var bara tvungen att skriva av mig lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback