onsdag

Dagen började med att och och mamma cyklade iväg till en annan del av Billingen där vi gick ut med Zorro, vi traskade i någar kilometrar för att sedan cykla hem till farmor och farfar. Där så fikade vi lite och städade iordning lite. Var där i några timmar för att sedan cykla hemmåt igen.
På väg hem så träffade jag Robin G, längesedan. Han stod och arbetade, de såg vääääldigt varmt ut, vi tjatade lite och sen fick jag åka vidare för att inte störa honom allt för mycket.
Här hemma har jag inte gjort så mycket, sett på tv, åte mat och snart ska jag börja packa fotbollsväskan. Sista träningen för vårsäsongen är ju idag, så jag skulle tro att de blir rätt så hårt....


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=). BTW, fin blogg=)

Postat av: madde

Låter som du har haft en bra dag!

kram.

2008-07-02 @ 18:47:22
URL: http://llundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback