en dag utomhus

Har vart ute så gott som hela dagen, det började med volleyboll i Långed, där jag och Sofia var supportrar till lag Knip, de gick väl sådär för dem, men de var iaf snyggast!
Efter några timmar där så körde jag Jenny till hennes tåg i Mellerud, sen var det raka vägen hem till Billingen där jag, tillsammans med Maria, spanade in både fotboll och små Bambis. Trevligt värre.
Nu sitter jag och ska snart börja platta håret inför kvällen. Ska till Åmål lite senare, ska även försöka övertala min Emelie och om hon ska med oxå, blir ju roligare då.
Har även sagt att ikväll blir det inget (!) smsande från min sida, om det inte är alldeles nödvändigt, så ikväll kan alla i min telefonbok vara lugna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback