sega angelica, dock med ny frisyr

Har inte lagt in bilderna från måndags, då jag o fia var hårmodeller, på datorn än, är så seg. Men vet inte vart mamma har sin sladd och hon jobbar ju o när hon kommer hem åker jag...men de ska upp iaf :)
Fick en annorlunda frisyr, eller det är egentligen en annorlunda version av den som jag hade, kortare i nacken o längre fram, men nu är det verkligen kort(!). Det är så kort att det nästan är helt rakt...o det hör inte till vanligheterna...det är rätt så ovanligt, men det är ju aldrig fel att prova på något nytt =)

Blir jobb idag, eftermiddag, har bara två dagar kvar nu.
Vill göra något träningsaktigt idag med, men vet inte vad jag ska göra :/
image462

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback