en varm lördagskväll i maj

Igår var jag ju hemma hos Emelie och Daniel. Det började med att vi spelade lite tvspel (chock) och jag dog (ännu mer chock) sen så fick jag även lite kex, vilket inte var helt fel. Sedan promenerade vi ner till Shell och handlade lite, och sedan hem till E o D igen. Efter en liten stund kom även Sofia, vi satt och skaffade lite låtar till E's dator och så satt vi där och lyssnade på bra (?) musik ;)

Sedan kom, Niklas, Patric, Johannes och Henrik, var alltså fullt i lägenheten, och VARMT. Kunde inte öppna fönstrena får då ville E's katter hoppa ut, så de var stängda. Men sedan gick det inte längre, var verkligen jättevarmt. Så katterna fick inte längre vara i vardagsrummet så vi kunde öppna fönsterna, då blev de lite skönare.
Sen drog, N, S, P och J till Åmål, och jag H, E och D satt och kollade lite på tv, tog en massa kort och hade det trevligt.

En trevlig men varm kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback