födelsedagen

Kunde inte skriva något igår då min blogg flyttades, men nu är de klart och jag kan återigen skriva ;)
Hade en bra födelsedag, pappa bjöd på lunch, blev kina mat, hade vart sugen på det hur länge som helst, så det var otroligt gott.
Hälsade på hos mormor och hos farmor och farfar. Alltid lika trevligt det, satt och tjatade hos dem ett tag.
Var hemma hos Andreas och vattnade hans blommor :P
Sen kom pappa hem från jobbet med en kladdkaka =)
Sen så kom Jenny och Sofia hit och överraskade mig med blommor och kladdkaka, så vi satt och åt (ännu mer kladdkaka), tjatade och skrattade. Kollade på tv:n och roliga klipp på internet.
Kvällen avslutades med datorn,som vanligt ;)
Hade en jättebra födelsedag och de var hur roligt som helst att Jenny och Sofia kom, de hade jag verkligen inte anat, så tack för att ni är så bra :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur känns det nu så här en dag efter det stora steget till 20? ;) Hoppas allt är bra! ha det gott. Kram

Postat av: Robin(syket!)

Efter 20 blir du bara äldre! Live while you can, time is already running out xD

2008-05-25 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback