hos andreas

Sitter hemma hos Andreas, han har ju internet!!
Jag kom hem från Sthlm i onsdags, och såg då till min förfäran att sladden till internet var helt sönder....hittade dock en ny sladd som var hel, men den fungerade inte den heller :/ Så har vart utan internet länge länge, iaf några dagar ;)
Var som sagt i Sthlm i veckan, från söndag till onsdag, detta gjorde jag i huvudstaden

Söndag:
Åkte med pappa och hans arbetskompis till Sthlm, hittade stugan där pappas andra arbetskompis var och sedan var det sovdags
Måndag:
Var på mässan hela dagen, från 08,00 till 22,00, var alltså en oootroligt lång och kylig dag med monterbyggning. Var där så länge pga att en maskin inte riktigt ville vara vår vän. Senare på kvällen kom Jeanette och hennes kompis Tove upp.
Tisdag:
Jag, Jeannette och Tove bytte av varandra som "maskinoperatör" under halva dagen, för vid 15 så åkte jag med tåget och mötte Sua, John, Vera och Alice. Åkte med dem till deras hem och där busade jag med de underbara kusinbarnen och sedan grillade vi, pappa kom även över en sväng och åt grillat han med. Sen så kollade jag och Victor på film och sedan var det sovdags.
Onsdag:
Hela dagen spenderades i en bil på väg till Åmål.

Hade en mycket trevlig halv vecka i Sthlm.

Sofia har tagit över min blogg i väntan på internet och jag må säga att jag nästan blev lite rädd när jag läste vad hon har skrivit, men ha detta i åtanke, Sofia är blond OCH från långed, man kan alltså inte förvänta sig allt för mycket av henne ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha okej, nej det är ju dumt att gå runt och vara törstig. Hur skulle de se ut ;) Ja vi hade tänkt att åka till åmål i morgon en sväng å kolla läget. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback