onsdag 7 maj

Vilken spännande rubrik jag fick till nu....

Men i alla fall, idag så har jag faktiskt varit ute en hel del, och mer ska de bli. Men från ungefär kl 11 till 14 så var jag ute och grejade i farmor och farfars trädgård, klippte gräset och sedan krattade jag ihop gräset, tog även några längre pauser med tanke på att det var otroligt varmt, trodde jag skulel svettas bort...men jag överlevde, blev dock lite bränd på axlarna. Bjöds även på mat hos farmor och farfar, köttbullar med potatis, aldrig fel det.

Nu så nu är det träning om 45 minuter, så ska så småningom börja packa väskan för att sedan åka iväg till Långed. Hoppas verkligen att min ljumske är min vän, men den har kännts bra nu sen söndags, så det ska nog gå bra bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback