uppdraget för dagen: bli frisk

Måste bli frisk tills imorgon, har ju seriepremiär, men ännu viktigare, har nästan inget lag :/ Men förhoppningsvis så vaknar jag imorgon och har inte ont i halsen, då är man ju fit for fight, och även om man jag skulle ha lite ont i halsen så är de ju inte samling fören eftermiddag, och man hinner ju bli bättre under dagen med, så nu har jag lite mer än 24 timmar på mig att bli bra, och de ska jag banne mig bli.

Så det blir en äckligt lugn dag för mig idag, vet inte vad det blir, har inget mer avsnitt av How I met your mother att se på, blir nog Prison Break, håller ju fortfarande på med säsong 1, men har typ 8 avsnitt kvar eller så.

Dagens plus är att det är sol idag =) det är ju iaf inte helt fel de inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback