längtar till julen och dess musik

Jag låg o halvsov imorse, eller imorse, kl 12 typ ;)
I alla fall, så har jag några jullåtar på min ipod, och jag brukar inte lyssna på jullåtar fören det är lite närmare julen, för annars blir jag så himla jul-sugen. Tänkte i alla fall på att jullåtar kan man lyssna på om och om igen, år efter år och inte tröttna. Beror väl på det faktum att man bara lyssnar på dem under någon månad per år. Men längtar tills man får höra jullåtar i affärerna och dylikt =)

Mina julfavoriter:

Bing Crosby & David Bowie - Peace On Earth/Little Drummer Boy
Adolphson & Falk - Mer Jul
John & Yoko - The Plastic Ono Band - Happy Xmas (War Is Over)
Triad - Tänd Ett Ljus
The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale Of New York
Just D - Juligen
José Feliciano - Feliz Navidad
Slade - Merry Xmas everybody

säker någon jag har glömt, gillar de flesta jullåtar ...


Kommentarer
Postat av: Maria

oki härligt =) Nått trött idag efter en lång natt då? =)

Postat av: Maria

haha kan tänka mig det hade vart lite jobbigt att ta sig till skolan ;) Gör inte så mycket. Försöker plocka i ordning lite i lägenheten. du då?

2008-11-05 @ 13:25:49
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback