So you've got to live up to your name, Or else I'll put you to shame

Idag har det varit föreläsning om Internet, var dock kallt och så var jag trött på föreläsningen, men hängde allt med lite i alla fall ;)
Sen så åkte jag mot stan, jag och Sanna sprang runt inne på Konsum i jakt efter rostad lök, det tog ett litet tag men till slut så hittade Sanna det hon behövde för att laga middag. Hon gick hem till sig för att äta medan jag strosade runt lite inne på Mitticity i jakt efter kläder till mamma, hittade dock inte det som mamma ville ha, så begav mig hemåt igen. Nu har jag precis åte upp min middag som bestod av nudlar, ja är man student så är man.
Nu vet jag inte vad som ska göras, plugg antar jag.

Kommentarer
Postat av: madde

Kolla nu in min blogg :P

Postat av: madde

Tack. men tyckte inte frillan gjorde sig helt bra på bild ser mycket bättre ut live.. :P Men jag är sjukt nöjd.. :)

Haha visst var de.. Haha!!

Puss

2008-11-13 @ 16:30:20
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback