The people must have something good to read on a Sunday

Sitter och uppdaterar min ipod. Ska åka hemåt idag, vill gärna ha lite musik i öronen på tåget. Även om jag faktiskt hade tänkt läsa i kurslitteraturen men man hinner nog både och skulle jag tro.
Nu, om ca en halvtimme ska jag upp till skolan, möta gruppen, alltså Sanna, Frida och Therese, vi ska börja på vårat arbete om president valet i USA. Blir nog där rätt så länge och vid 19:00 åker jag alltså hem. Hemma så ska jag en sväng till bror, hämta Yrrol, som i helgen Ä N T L I G E N ska ses :P
Och imorgon åker jag och Amanda till Kosta :D
Fia, hoppas du har städat och fint nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du komma hit för att se bara på film::S HAHA

2008-11-20 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback