trött, tröttare, angelica

Tror jag har haft den rubriken en gång tidigare, men i alla fall...

Igår så var det ju som sagt valvaka här hos mig. Är därför jag är så trött. Fick inte så mycket sömn i natt, la mig halv 7 och vaknade halv 12.
Men tillbaka till valvakan. Jag hade som sagt, Jessica, Sofia, Sanna, Frida och Sara här. Vi hade väldigt många liter coca cola, en hel del chipspåsar och även lite vin och kaffe konsumerades under kvällen. Det var roligt, vi skrattade en hel del och sånt är aldrig fel =) Höll mig vaken hela natten, även om vissa tog lite powernaps då och då men jag hade iofs tagit min powernap på dagen så ;)
Men hade som sagt en toppenkväll med Karlstad Finest, det var vårt namn igår, och det är ju rätt så sant med så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback