bla bla bla bla bla

Idag så har jag vart i skolan några timmar, jobbat med grupparbetet. Först satt jag och Therese och skrev ihop vårat, sen satt jag, Hanna o Johan och försökte fixa iordning lite kritik till vår teori, de gick väl sådär, så vi valde att ta en liten lunch och sen fortsätta hemma med var sin kritik punkt. Jag tror jag nästan är klar med min, ska ta en liten paus nu då jag o Malin ska ner till stan och strosa runt lite.

På tal om rubriken, kom inte på något bra att skriva....

Kommentarer
Postat av: S

Asså har ni karlstad bor överflödigt med tid? Du uppdaterar som en värsta gnu. Jag blir smått impad! Själv hinner jag knappt med att uppdaterar en gång i veckan ;) Kan beror på att jag antingen sover, äter eller är på praktik ;)

2008-10-01 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback