Det dåliga vädret gör mig till en lat person...

Blev ingen joggning idag, skyller på vädret.
Istället har jag packat lite, blev en del dvdfilmer med denna gång, med tanke på att jag troligen inte kommer komma hem på ett tag, så drar med mig Coupling boxen och Absolutely Fabulous boxen, så jag ska nog klara mig.
Ska åka mot Åmål om en timme, vet inte vad det blir fram tills dess, men det lär märkas, kolla igenom packningen igen antar jag, är så paranoid när det gäller sånt, måste kolla minst 5 gånger så att jag inte glömmer något.

Kommentarer
Postat av: S

Håll utkik nästa uppdatering kommer inom kort. ;) Hur länge är länge? Ska du vara bort ifrån hem hem mer än 4 dagar i sträck ;) haha

2008-10-20 @ 18:58:15
Postat av: Anonym

Nu ligger du i lä, dåligt med uppdateringar här ; )haha

2008-10-20 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback