I never seen you look so good

Idag så åkte jag ju som sagt hem, var hemma vid 16 tiden och hann få i mig lite mat i form av smörgåsar och någon ballerina kaka slank ner med ;)
Sen var det dags att bege sig mot innebandyn, vi var inte så många som träna, så de var lite synd, men de blev en bra träning ändå, skoj =)
Ska även vara med på matchen på söndag ! :D

Sen så vid 20 tiden så kom Sofia och vi åkte mot Bfors och Kinan, och gud så god mat =) Ja, sällskapet var väl inte helt fel det heller ;)
Efter att vi hade tjatat och tryckt i oss alla mat så åkte vi hem till mig och kollade på bilder och sedan på fotbollstabbar, skrattade högt =)
Nu har Fia åkt hem till sig och jag ska sova nu hade jag tänkt. Är skamligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback