gårdagen

Igår så var det meningen att vi i damlaget skulle ta hand om insparken för Stenebyskolans elever,men det blev inte så. Det kom nämligen inga, eller jo en person kom, så vi ställde in det, så det blev lite korv med bröd och dricka.
Sen så åkte jag, Amanda, Sofia och Hanna till brors lägenhet i Bfors och hade tvkväll. Vi såg på fotboll, sen såg vi på lite olika program och sedan kollade vi på roliga Robin Hood - Men in tights. Sen var det hemfärd.
Hae en mycket rolig kväll med mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: Kosta If maskot

Fråga om namnet, det är så roligt. Äntligen har någon upptäckt min talang, maskot;) haha. Det var riktig schysst att träffa dig och folket iget! Mmm jag hoppas verkligen att ni dyker upp, och lyser upp tillvaron i höstrusket. :) Här är det alltid städat och fint. haha... Pussar Dlik rules.

2008-09-07 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback