Grupparbete, föreläsning, mingel med pizza och roadtrip med kusin och faster

Idag så var det full rulle hela dagen.
Började med att vi skulle jobba med grupparbetet, men det var bara jag och Therese som kom, men vi var duktiga och jobbade på.
Sen var det föreläsning om representation och identitet.
Efter det så var det mingel med alla lärare, det bjöds på pizza och så var det lite lekar. Jag och Therese var ett team, gick väl sådär ;)
Åkte hemåt vid 17 tiden, och hemma så packade jag och Malin iordning saker, och så kom hennes mamma, min faster A-K. Sen så åkte vi till Bergvik där vi sprang runt lite och spanade in en massa olika saker, innan vi åkte hemåt.
Så är alltså hemma i Bifors igen, och i helgen blir det plugg, plugg och fotbollsmatch. Förhoppningsvis blir det även innebandy träning imorgon, men halsen är inte så bra, men mår som sagt förhoppningsvis bättre imorgon.

Nu ska jag leta efter en internetsida till mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback