snart fotboll igen? hoppas hoppas

Nu har jag skickat iväg ett mail till en tränare för ett fotbollslag här i Karlstad. Vill ju träna fotboll, har svår abstinens. Så får se om jag får träna med dem eller ej.
Jag har sökt efter ett lag att träna med, och i affären idag såg jag en fotbollstjej (ja jag vet att det var en fotbollstjej pga hon hade på sig fotbollskläder) och läste diskret på hennes tröja vad laget hette och så googlade jag dem och de fanns här i Karlstad, i Råtorp, efter lite sms med Sanna och lite konversation med Malin listade jag ut att de låg ut mot Skåre, alltså en bussfärd bort. Helt okej med tanke på att jag har åkt den långa vägen till långed varje vecka i ca 12 år.
Så får se om jag får träna lite boll snart, hoppas hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback