Idag och helgen som komma skall

Mina ben hatar mig. Var ute och sprang med laget förut, och träningen från igår kändes ju. Så nu hatar mina ben mig. Men det var iaf bullar i mängder på mötet efter löpningen, så nu ligger jag på plus/minus 0 igen ;)

Men det kommer bli en fin helg iallafall. Jag räknar fredag som helg, den börjar med en föreläsning om bloggar med Alex Schulman, sen efter det ner på stan och ut till Bergvik, shoppa kläder och dricka. På kvällen vankas det snabbmat och Yrrol och Remeber the titans hemma hos Sofia tillsammans med Karlstad Finest. På lördag blir det grillfest på campus tillsammans med Krama och några Infernoiter, och sedan utgång. Härligt. På söndag är det Sälen som hägrar tillsammans med mor och far samt kusin med familj. härligt =)

Som sagt, går en mycket härlig helg till mötes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback