tisdag 28 april 2009

Idag har det varit rätt så hektiskt. Började med att jag försov mig lite, har ju sovmorgon egentligen, men jag tänkte dra mig upp relativt tidigt, det slutade med att jag vaknade klockan 11. Skamligt. Upp till skolan för en föreläsning, efter det sprang jag runt på skolan och skämde ut mig lite här och var, det är en busschaufförs fel dock. Men direkt från skolan till jobbet, där jag inte var klar fören 20:15, hoppa upp å cykeln och nu sitter jag här. Ser på lite fotboll. Hejar nog på Chelsea, bara för att jag gillar deras namn mer ;) Ska även ta tag och fixa med frågorna inför imorgon och så ska jag påbörja packningen.

Så spexig dag har jag haft och den är som sagt inte slut än på ett tag, härligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback