"Yeah I called her up, she gave me a bunch of crap about me not listening to her, or something, I don't know, I wasn't really paying attention "

Har otroligt tråkigt just nu och sen är det ju bara skräp på tvn. Ser dock på fotboll, Arsenal - Villareal, kunde ju ha varit värre antar jag. Och sen kommer nog kusin hem igen med tror jag, då blir det nog en aning roligare =)

Idag var de alltså möte om sittningen, kommer bli så bra.
Sen lekte jag kock och som vanligt när jag leker kock, lagade jag köttfärssås. Var helt okej.
Sen hade jag tråkigt, så jag gav mig ut på en joggingtur, benen kände av gårdagens träning, så det blev inget maraton lopp precis. Sedan dess har jag ugglat framför tvn/datorn.

Blivit lite ändra planer också om min hemfärd, skulle hemåt på torsdag morgon, men nu löste det sig så perfekt att jag åker hemåt med pappa imorgon efter jobbet. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback