I search a new place with some of my friends. And I see you there! Do you really want to stay here? You look so afraid, you look so mad now, You must paint your face cause' you show your... on MySpace

Idag hängde jag lite på expert. Satt och bara glodde på den fina kameran. Till slut kom de fram ett affärsbiträde och frågade om jag ville ha hjälp och se på kameran, vilket jag ville. Så fick leka lite med den. Och jag är kär. Blir verkligen en Nikon d3000.

Var en sväng på skolan, skulle skriva ut ett papper inför morgondagens lektion, men skrivaren protesterade visst och jag hade ingen tid till att vänta. Åt lunch med det visuella folket. Gott och trevligt. Hemma en sväng nu. Ska snart iväg mot Ica och inventera tillsammans med RIK. Ska vara där till ca 21:00. Jippie. Så blir nog ingen nollning för mig idag. Kanske lika bra, är sjukt trött.

Lyssnar på Sliimy igen. Haft problem med Spotify. Men nu funkar de bra igen. Och till helgen får jag skivan. Inte i fysisk form dock. Det får bli efter den 25/9.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback