Jag går med baggy kläder och kepsen bakåfram. Yo jag dunkar hiphop så högt jag bara kan

Har ingen tid att blogga under veckorna egentligen.
På dagarna är de jobb, skola eller någon nollningsaktivitet. Kvällarna är det utgång som håller på hela nätterna och sedan börjar de om igen. Blir några få timmars sömn också.
Idag har jag dock varit riktigt effektiv. Tvättat, handlat, diskat, städat. Känns bra. Ikväll är det prepsittning. Kommer bli jättebra!

Men kan ju skriva lite om de senaste dagarna. I torsdags missade jag själva nollningsaktiviteten, som var "lära-känna dag" men kom till förfesten iaf. Så var med lite. Sen var det Glada Ankan. Skoj. Mycket folk dock, så satt mest ute och tjata, men de är inte fel de heller. Igår så var det "tårtbak", jag missade även detta eftersom det var min tur att stå i kiosken för RIK (som förövrigt vann med 5-4 :D ) men mötte upp hela gänget på torget och gick bort mot Blue Moon med dem där det var fest för alla nollor och studenter. Markoolio och Alcazar spelade. Även om jag tog de lugnt så var det skoj skoj =)

Nej nu blir det att städa iordning det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback