Lite tankar såhär på kvällskvisten

Jag blir så knäckt. På lördag är Lily Allen i Göteborg och Mika i Malmö. Och vart är jag?? I DALSLAND! Hur dumt är inte det? Jag ska på kalas för bror, sen spelkväll med trevliga fotbollsflickor från DLIK och....hmm...ja, de blir nog inte helt fel det heller tror jag. Med tanke på att det alltid är extremt roligt när jag är med dem. Nej även om jag missar både Lily och Mika så får jag nog en bra lördag. Det är jag helt säker på.

Och på tal om getingar. Idag när jag knöt mina skor så kände jag att det liksom sved till på lillfingret, tänkte att jag kanske "brände" mig eller något liknande på skosnöret, så tänkte jag inte mer på det. Sen när jag var ute och gick sved det fortfarande på fingret, kollade då på det och såg att de var svullet och rött, precis som vid ett getingstick. Men nu till det konstiga. Det har ALDRIG varit en geting inne i min lägenhet. Hur kan något som inte finns sticka mig på fingret??

Inte sett Slumdog millionere än heller. Blir nog imorgon eller fredag. Den ska ju vara sjukt bra, så har otroligt stora förväntingar.

Idag blev jag, Jäss och Thea så gott som klara med arbetet. Jag skulle egentligen ha rättat lite stavfel och sånt nu ikväll, men har inte gjort det än*skämmes Angelica*


Aldrig mer långt hår!

Kommentarer
Postat av: Amanda Staven

A bränna sig på skosnören är en vanlig åkomma här i norr! Skosnören som bränns finns det även många av i Harry potter land har jag hört, men du å Harry lyckas ju med det mesta=P

2009-08-13 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback