otroligt intressant

Sitter på jobbet. Är lugnt för tillfället så sitter och slösurfar lite.

Snart helg alltså och den ska spenderas i Billingen. Är det årliga Kräftkalaset i Bfors så det blir att åka dit en sväng och spana. Är chaufför i år med, men detta året kommer jag endast att köra mina föräldrar! Kommer inte bli som förra året. Och på söndag är det fotbollsmatch med DLIK.

Kommer nog inte ta mig till Malmö och RixFm festivalen den 15 augusti. Dels för att jag inte har råd med resan och dels för att jag läste att Mika kommer till Sverige i höst, så jag väntar :) Och sen ska ju Sanna firas också, hon fyller den 14e.

Just nu sitter jag och lyssnar på "förfest" på Mix Megapol. Det gillas.

Idag har jag varit nere på stan för första gången sedan jag kom hit i måndags. Shoppade present till bror, han fyller år idag. Jag är som vanligt ute i god tid....men det är inte bara mitt fel, eftersom min bror sa vad han önskade sig först igår...

Nej nu blir det att googla runt lite i väntan på mer bilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback