We sat in the bus, driving around, Running all over Sweden's old towns

Idag påbörjas mitt projekt beach 2010, ska börja träna mer nu och äta bättre. Sommaren är slut och nu ska det tränas. Idag blev de en joggingtur, inte så himla långt, men kom iallafall ut, alltid en början. Har ju match i helgen med, så måste träna nu.

Sen blev en tur till affären, städa och sen kom Jäss och Thea. Vi pluggade på i några timmar med vårat case. Fick allt en hel del gjort.

Nu har jag precis åte klart och ska snart till jobbet. Hoppas att det inte blir som de var igår. Visst tycker jag om att faktsikt ha något att jobba med, men igår var det sjukt. Jobbade över för första gången på några månader. Visst ska jag inte klaga, jobbar ju bara 4 timmar om dagen, men var inte beredd på att få så mycket att registrera då de senaste dagarna har var sjukt lugnt. Allt kommer på en gång antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback