ett inlägg om sms

Inatt fick jag sms av Halebop om att mina sms är slut och med tanke på att jag gillar att smsa och ringa blir det plötsligt dyrt för mig att inte ladda på kortet, så sagt och gjort. Man brukar ju få 3 000 gratis sms men nu i december får man 5 000 sms. Vem smsar 5 000 sms på en månad?? Jag har aldrig ens varit i närheten av att smsa upp alla de 3 000 man brukar få. Jag och Sofia försökte en gång att smsa slut på våra gratis sms, skickade meningslösa sms till varandra dagarna i ända, men vi "hann" bara skicka runt 1 000 sms var. Och då försökte vi ändå. Men nu sitter jag här med 5 000 sms, får se hur många jag hinner avverka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste också om de 5000 gratis smsen, fattar inte hur man ska kunna lyckas med det.. Hm bättre det var typ ladda 100 kr få 3000 gratis sms...

2009-12-03 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback