Goodbye inspiration Voice of a generation Goodbye Inspiration I won't be playing Strummerville again

efter några timmar i Åmål har jag nu en kortare frill och ny färg. Inte Britney röd, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den, men den är som den lila jag hade fast i röd nyans.Jag är så bra på att förklara och lyckades inte fånga färgen på bild heller. Inte ens den nya frillen fick jag på kort, det kan bero på att jag inte riktigt vill visa den som den ser ut just nu.
Nåja, hoppas du inte förkastar mig nu mor.



Din tur att visa Sofia. Jag är sjukt nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: s

Snyggt:) haha min tur;)

2009-12-12 @ 21:54:09
Postat av: Mamma

Kommer aldrig förkasta dig oavsett..... Meen rött hår är inte min grej..;)

Frisyren var ju snygg =)

2009-12-13 @ 09:21:58
Postat av: staf

Snoggigt! Har du med frissat dig soffi?

2009-12-13 @ 11:30:26
Postat av: S

Snaggat ;)

2009-12-13 @ 13:03:04
Postat av: Frida

SJUKT SNYGGT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback