All the lonely hearts in London Caught a plane and flew away And all the best women are married All the handsome men are gay

Spenderade ca 2 timmar på skolan, blev lite klokare när Sanna o Thea och jag pratade om hemtentan, blev dock lite förvirrad igen när jag pratade med Johan, men det ska nog lösa sig, har nog kommit på vilken teori jag ska använda mig av att analysera bilden med, alltid något. Får sitta i eftermiddag/kväll och läsa, skriva och greja. Blir ingen fotboll idag heller, har ont i den dumma halsen, men ingen annanstans, alltså jag känner mig inte förkyld eller så, det kanske går bra att träna då?
Men var på möte med, var bara jag, Johan och Ida, men vi var snabba som få, så mötet var över på några minuter. Nästa mötet är Kramas årsmöte, då ska den riktiga styrelsen väljas. Spännande =)


Jag och Emlan firar in det nya året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback