I am the wilderness locked in a cage, I am a growing force you kept in place

Skola på förmiddagen, fick tenta och ångest.
Just nu så lagar sambon mat, trevligt.
Blir ingen fotboll för mig heller idag, ont i halsen :(



Och på tal om fotboll, jag har hittat en underbar stereo som ska bli min. Min gamla, men dock så härliga, stereo back home sjunger på sista refrängen, men inte så konstigt egentligen, har ju haft den i x-antal år, har hållt bra måste jag sga. Men nu har den börjat protestera när jag vill spela cd-skivor och vad ska man ha en cd-spelare till om den inte kan spela just cd-skivor? Och när jag nu så småningom ska flytta iväg till eget är en stereo ett måste ! Jag har som sagt hittat en, som jag tror, är perfekt för mig. Ipod-dock och allt, kan inte bli fel då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback