nej jag tycker inte att han ska få en bulle, han kan bli mätt

Angelica säger:

JAG HAR ÄTIT PANNKAKA !!!

Sofia säger:
Hemlösa trabaduren, får tigga sig fram i livet!

Angelica säger:

kvinnan är rasist

Sofia säger:
Din fru har haft samlag med någon annan

Angelica säger:

blanda inte in mig i vårat förhållande

Sofia säger:
Jag känner de mycket väl

Angelica säger:

väldigt parant

Angelica säger:

jag ställde den i kylen så den skulle bli kall

Sofia säger:
Achtung betyder med.

Angelica säger:

jag känner igen den här trappan

Sofia säger:
Hold our horses

Angelica säger:

snackar vi present, eller snackar vi present? och då menar jag, present

Sofia säger:
Jag vill inte prata med henne..

Nej det kan vara komplicerat att va gift med sin syster.
Angelica säger:

claes månsson, alltid något i backfickan


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så jävla härligt! En hel konversation med bara Yrrol:D

2009-02-14 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback