She's really got a magical spell, and it's working so well that I can't get away

Var trött när jag vaknade imorse, inte så konstigt, fick inte så mycket sömn i natt. Iallafall, åkte till Långed och skulle träna boll. Jag var näst först, tror aldrig det har hänt förut, till och med före tränaren, tillslut var vi hela 6 stycken. Först var det löpning, mina ben tyckte inte om mig då, trappor, backar och skit., men kom runt tillslut. Sen var det inneträning, lite roligare, teknik och passningar, sen var det fotbollstennis och sen tvålag. Var jobbigt när vi var så få, men roligt. Har nu duschat och allt sånt, väntar på maten, när nu den blir klar. Ska dra igång och packa också, åker tillbaka till Karlstad imorgon och på fredag åker jag till huvudstaden =)
Har även kommit på att Spotify är ganska så roligt, där finns ju alla de udda låtarna som jag inte har lyckats hitta annars. Nu packning och tvpel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback