they said release remote control, but we didn't want it on the label

Skolan i förmiddags, orginaltextseminarium, om det är ett helt ord vet jag inte, och jag orkar inte heller kolla upp det. Efter det var det hemfärd och här har jag varit sedan dess. Surfat runt på internet, diskat, och packat. Känner mig helt trött i huvudet och kroppen, inget bra avslut på dagen alltså, men alla dagar kan ju inte vara toppen hela tiden heller, så nu blir det att missbruka Clash och måla naglarna lila


Förra gången jag övernattade i Sthlm vaknade jag upp med några elefanter
och kameler utanför stugan. Undra vad man får se nu i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Elefanter dra sig till elefanter"

2009-01-23 @ 10:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback