kvällen blir sannerligen spexig :)

Blev ingen film igår, bror kom hem försent för det. Så jag hamnade framför tvn hemma istället, Coupling och Little Britain. Inte helt fel det inte. Idag har de inte hänt allt för mycket, blir mer ikväll. Fotbollsträning och filmkväll med E. Vi har ett tema för kvällen/nattens filmer, de ska vara inspelade i Billingen med omnejd, iaf delvis inspelade här. De blir Offside, Smala SussieDancer in the dark och Kopps. Sen blir de även The Shining, inte riktigt inspelad här kanske, men ja har alltid velat se den =)

Kommentarer
Postat av: sara

åh, dancer in the dark är min favoritfilm, me jag vågar bara se den när jag mår riktigt riktigt dåligt!

Postat av: sofia

haha du är rolig du! ;P

2009-07-29 @ 10:27:34
URL: http://www.sofijaablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback