ett litet förklarande

Skrev i förra inlägget att jag inte blivit blond än, kanske ska vara mer precis, jag ska göra slingor, ljusa. Det är det närmsta jag kommer grått detta år. Får se hur det går att göra slingor här hemma. Risken är stor att det blir mer organge, men jag är sjukt trött på brunt och liknande. Och är inte speciellt sugen på att bli svart nu när det är sommar. Så då blir det slingor. Och Sofia, det är skillnad på att vara blond och att vara blond ;)  Och när klagade jag på någon som var blond? Kan du förklara hur du menar med klaga? Jag blir lite förvirrad, känner mig redan blond ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag inte förstår blir jag mobbad för att vara blond! Blir alltid lessen och börjar gråta...

2009-06-08 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback