Midsommar 09 har börjat

Sitter med en hårinpackning, mitt hår ser precis ut som svinto. Iaf i luggen. Så det försöker jag fixa iordning så man ser lite civilserad ut. Bränt en skiva också och klippt naglarna. Fasen vad jag är effektiv. Mer idag blir att åka hemåt. Träffa Emlan i Bfors för en fika. Sen hem till Bifors och fixa iordning de sista och sedan åker jag och flera fina flickor till Grebbestad. Tredje året vi är där nu. Hoppas på bra väder, alltså inte regn. Här i Ktown är det fint nu iaf. Sol och blå himmel, så som de ska vara. Jag måste verkligen skaffa mig fler tvkanaler alltså. En liten parentes sådär.

Och ett löfte jag ger till mig själv och till folket i min mobil, är att jag INTE ska upprepa förra årets sms-skickning. Från torsdagkväll till söndagförmiddag, lyckades jag skicka iväg drygt 500 sms. Det är mycket, även för att vara mig...Så i år blir de lugnt med mobilen. I promise :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback