Some might say that sunshine follows thunder, Go and tell it to the man who cannot shine

Igår åkte jag till Ktown. Jobbade, blev klart snabbare än någonsin förr, vilket var väldigt bra, för skulle upp till Thea och hennes nya lägenhet för lite kalas. Hon fyllde ju 21 år igår =) Så var där uppe med Jäss, Sanna, Sofia och två av Theas kompisar, vet inte riktigt vad de hette *skämmes* och sen kom även Theas Philip. Vi tjatade, åt lite, skrattade, spelade lite Nintendo 64. Najs. Var inte där så länge med tanke på bussarna. Men hade en uunderbar kväll iaf =)

Idag blir det stan och stan. Ska shoppa lite, spana efter kläder tills imorgon och midsommar, lite dricka som ska ges bort imorgon, hultan stövlar, skor i allmänhet, behöver lite spexigare skor som man kan ha i morgon när lillkusinen tar studenten. Sen kommer bror, han ska köpa skor, jag skulle vara lite smakråd tror jag. Får se hur det går, han brukar inte lyssna på mig i vanliga fall så ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback