I missed the fourteen-eighteen war, But not the sorrow afterwards. With my father dead, my mother ran off, My brothers took the pay of hoods

Skolan gick fort idag, hem och hämta väskan och packa ner det sista, tåget hem, läste Män som hatar kvinnor, den börjar bli ruskigt bra nu ju. Mamma hämtade upp mig på stationen, direkt till frisören Marit, klippte mig, klippte bort en hel del hår, hade visst längre än jag först trodde, men nu är det kort igen, iaf på ena sidan, blev inte så stor förändring från förra gången, men lite iaf, och det är aldrig fel =) Hem till Billingen, favorit maten stod på borden Kycklingfajitas, och nu sitter jag här. Ska strax sätta igång och nörda lite FFVII.


Kunde inte ha färg på korten då min hårfärg inte är speciellt spexig, en ny hårfärg kommer dock i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback