lördag/söndag

Lördagskvällen/natten var mycket rolig.
Började med att jag och Sanna åkte hem till Frida, där det sjöngs på Singstar, även om jag inte var den mest lysande stjärnan kanske, så hade jag iaf sjukt roligt. Vi drog tillslut vidare till Aksels och Petters inflyttningsfest, och där blev vi kvar, var roligt, spelades lite spel, vi sjöng, Frida fick tag på datorn och blev kvällens DJ, spelade mycket spexig musik vill jag lova, sjöng mig hes, precis så som de ska vara =)
Åkte hem rätt tidigt, hade sällskap av Patrik som också skulle hemåt samtidigt som mig.

Söndagen var lugn lugn. Mådde bra, hes bara, men de gjorde inte så mycket. Såg på Eagle vs Shark som jag fick låna av Frida, var en härlig film, en udda film, men härlig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback