ännu en gång...

Den här listan har jag gjort många gånger. Men jag har rätt så tråkigt, har ingen motvation till att plugga och har bara 4 kanaler....


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Born to run

2. Kommer du komma långt i livet? 
Armagideon time

3. Hur ser dina vänner dej?
American Boy

4. Kommer du gifta dej?
Carol Brown

5. Vad är ditt livs themesong? 
Uppsnärjd i det blå

6. Vad är ditt livs historia?
Holding out for a hero

7. Hur är skolan för dej? 
Sit on my face

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Covergirl

9. Hur kommer imorgon vara?
Kiss me quick

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Wanna be startin' somethin'

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Relax (take it easy)

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Well Alright

13. Hur är det med ditt liv?
Can I keep him

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Tommy Gun

15. Hur ser världen dig som?
Police and Thieves

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
This is how it goes down

17. Vad tycker dina vänner om dig?
IQ

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Take what you take

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Holidays in the sun

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Cryin'

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
I say a little prayer

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
I'm yours

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Ohh La La

24. Vad är några bra tips till mej?
Kung för en dag

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Radio

26. Vad är min danssång?
Do I dsappoint you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback